Reklamační řád
V případě, že se na zakoupeném produktu projeví vada či jakýkoliv problém, lze uplatnit reklamaci.
Jak postupovat - krok po kroku
- vadné zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození
- do balíčku přiložte fakturu nebo vyplněný reklamační protokol s vyplněným VS objednávky a důvodem reklamace
- v případě nejasností nás kontaktujte na mail: info@phoneiphone.cz
- zboží odešlete zpět jako doporučené psaní nebo obyčejný balík na adresu:
David Konečný
Podpuklí 2383
Frýdek-Místek
738 01
Reklamační protokol ke stáhnutí zde: Reklamační formulář
Obecné podmínky reklamace:
- záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)
- o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů
- při třetí reklamaci stejné vady nebo výskytu tří a více vad zároveň má kupující nárok na vrácení peněz